From English: talk
- Sey person yarn someting.
- Wetin I talk? — (WAZK_05_Reincarnation_DG__96, What did I say?)
- Who talk for di seminar? — (Who presented in the seminar?)
- I be wan talk to you o. — (BEN_07_Child-Spacing_DG__4, I want to talk to you.)
- English: talk, discuss
- Make person use im mouth make sound wey get meaning for language.
- Oga of di senate, Bukola Saraki stamp am after senator Abdullahi Gobir raise hand say make dem postpone dia talk. — (bbc__77046, The president of the senate, Bukola Saraki stamped it after Senator Abdullahi Gobir raised his hand that they should postponed their discussion.)
- Pray make your talk sweet dem for ear. — (Pray so that what you say will be pleasing to their ears.)
- English: talk, discussion