From English: want and one
- Make person mind like to do someting.
- Who wan dem? — (LAG_38_Elections_DG__31, Who wants them ?)
- who wan teach me di work? — (ABJ_GWA_10_Steven-Lifestory_MG__201, Who wants to teach me the work?)
- English: want
- When person wan talk about someting inside where many tings dey.
- Im tok dis wan wen im speak wit BBC Yoruba. — (bbc__23591,He/she said this one when he/she spoke with BBC Yoruba)
- Me I know say l don get ogbonge career so I go dey continue to dey fight for di wan wey l get. — (bbc__2460, I know that I already have a good career so I will continue to fight for the one I have.)
- English: one